Large Scale Meeting i Vimmerby

Har idag varit i vimmerby o kollat på lite större radiostyrda bilar. Skala 1:5 närmre bestämt. Dessa drivs med bensinmotorer på c:a 25-30 kubik. I folkmansöron kan man säga motorsågsmotor. Storleken är bortåt metern långa och vikten är c:a 10-15kg.

Lite sugen blev jag på en sån bil jag med, men inte överdrivet. Så det får vänta till nästa säsong om jag ska ha en.

Innan vi åkte hem så tog jag en sväng med fotoflygplanet för att få en bild från ovan över området.





Hopp




Åke brett



Sprätta grus







Vem har sagt att den här sporten inte ger motion?



Häng







Kvadd



Skåp kan flyga, om än bara korta stunder.



Så här såg banan ut från luften.

Kommentarer
Postat av: Anna

Urläckra bilder!



// Kram Anna

2010-05-23 @ 10:27:27
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0