Vinterförberedelser

Idag klipptes gräsmattan för sista gången i år. Var besvärligt pga alla miljarder äpplen som ligger på backen. Men det va bara o plöja på.


Färdigklippt





Sen blev det vintervård på klipparen. Nu dröjer det nog ett halvår innan den ska användas igen.




Väl inne igen var det dags att börja med matlagning, spenatlasange.
Detta är första gången i historien som jag kommit ihåg receptet utan att behöva fråga carro. Duktigt tycker jag.



I ugnen



Får inte glömma o nämna att jag nu är på gränsen till icke ansvarsfull cyklist, jag har ännu bättre lyse på cykeln nu, men problemet är att alla som möter mig i mörkret blir rätt bländade.
Alltid retar det nån :)



Nu bär det av ett par varv runt elljuspåret. Får lägga på ett kol idag tror jag.

Kommentarer
Postat av: svärmor

Du är duktig du.Kram

2010-10-06 @ 13:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0