Ibland har man tur.

I januari så köpte jag objektivet på tradera som jag nämt några inlägg tidigare. Leveransen var orimligt lång, jag fick det först i torsdag. Nu gick jag in på säljarens sida för att lämna omdöme, som man alltid kan göra på tradera. Då såg jag att det fullkomligt haglat in negativa omdömen om han. Detta startade i fredags, o jag fick alltså objektivet i torsdags. Så jag hade tur denna gång.

Anledningen till alla negativa omdömen var att han gått i personlig konkurs (eller satt i system att blåsa folk) och därmed ej längre levererar grejorna han säljer. Så jag lider med alla dom som har förskottsbetalt o aldrig kommer få sina prylar, eller några pengar tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0