Göteborg Dag 3

Inga bilder idag. Har varit gråmulet o disigt hela dagen.

Hursomhellst så sov jag bättre inatt. Lärde mig lite till på utbildningen idag. Efter blev det en promenad trots vädret, va bara tvungen o röra på mig efter ha suttit inne på en stol hela dagen.

Ikväll så tog kursledaren med mig till ett ställe som heter Hard Rock Café o bjöd på kvällsmat.
Stället påminde lite om Värdens Bar i norrköping fast mycket större, så då kändes det passande o beställa en hamburgetallrik. Sen blev det o strosa runt lite i centrum innan det bar iväg tillbaka till hotellet.

Nu väntar sista natten här, imorn bär det av hemåt igen.


Kan ju förresten lägga upp ett para bilder på rummet.

Nähä det kunde jag inte alls, för det går ej lägga upp bilder på bloggjäveln nu


gonatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0