Göteborg Dag 2

Spårvagnar är hemska!!!
Fast jag slockna rätt fort igår kväll iaf, va rätt slut. Men vakna 1 första gången o då höll dom fortfarande på o dundra förbi utanför. men sen blev det tyst till framåt kl 4, då satt det igång igen så att försöka somna om var inte att tänka på.

Jag kan inte förstå att folk är beredda o betala miljoner för lägenheterna för att titta o lyssna på detta om dagarna.
Utsikten från mitt rum.



Nu ska jag testa hotellets frukostbuffé, är vrålhungrig.
hej så länge


Update 2

Frukostbuffen fullt godkänd!
Nu ska jag förbereda mig för dagen. Jag ska bli hämtad kl 7:30, så slipper jag själv ge mig ut o köra på dessa gator:)


update 3

Tillbaka till hotellet. Utbildningen gick bra idag. Tror jag lärt mig lite. Efter det tog lärarn med mig på en rundtur i stan så jag kunde fota lite. Synd att jag inte hade Canon:en med mig.
Kommer lägga upp lite bilder ikväll. Nu ska jag bara smälta ner kvällsmaten lite, o sen bege mig till ett gym i närheten som ingick i hotellet.


update 4

Bilder från dagen


Ostindiefararen vinterförpackad



Lite av hamnen



Här låg det ett varv en gång i tiden.


Västerut mot bron, vad den nu hette.



Tycker denna bild blev bra, röken kan man tänka sig sabbar bilden, men samtidigt förmedlar den lite hur vi förstör miljön.



Färjeterminalen




Det var allt för idag.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0