Min torsdag hittills

Uppdaterar inte här så ofta nu, men idag ska jag ta mig tid o göra det.


Idag så slutfördes överlåtelsen av min bostadsrätt. Vi skulle ses hos mäklaren kl 10 så jag cyklade bort nån timme innan till lägenheten för att ta farväl.






Detta fönster har katterna passerat igenom många ggr.




Miniköket



Sista bilderna från den här balkongen







Sen kom jag på att jag glömt resten av nycklarna till lägenheten, så det var bara o bege sig hem o hämta dom.
Affären avslutades och jag följde med köparna o visa dom runt lite i området. Dom verka vara nöjda med allt.
Sen gick jag till banken för att sätta in postväxeln o betala mäklarn, där söker våran kontaktperson upp mig o berättar att hon försökt få tag på oss och att hon har fått lite papper vi ska ha, och även att det blivit nåt fel i beräkningen på lagfartsavgiften så jag fick betala 1685:- ytterligare. Men nu är rätt summa betald iaf, synd att dom inte kunde komma på det vid överlåtelsen bara.
Efter det gick jag till mäklaren för att få lite kvitton o underlag för deklaration.


När jag kom hem så tog jag med benni ut o fota min nya skapelse. Karossen är lackad av my self:)
Finns en del missar, men det var första gången jag måla med en Airbrush.
Kommer väl upp fler bilder så småningom.







Någon främmande katt har varit o pinkat i vårat garage, Benni är ej nöjd med det. Inte jag heller iof.




Nu ska jag förbereda för avfärd till jobbet.
Ajöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0