Hört på Ica fyren

Va o handlade förut. Var ínte särskillt mycket folk, när jag kom till kassan stog det 2 i kö framför mig, o det var bara en kassa öppen. Det tog nån minut så kom det nån äldre välbärgad dam (kä****ng) med sin vagn. Hon ställde sig i den andra kassan som inte var öppen o blängde lite runt sig.
Sen ropar hon högljutt till kassören i min kö (som var hela 2m ifrån) "Nu får du ropa hit nån till den här kassan, det är så lång kö"

Vid det laget var det en framför mig (som höll på att betala) o en bakom, alltså totalt tre st, o inga fler på ingång. Kassören såg lite barsk ut men ropade snart på förstärkning, antagligen för att slippa käfta med människan.

Det hade kanske tagit 2 minuter i kö om hon ställt sig i den öppna kassan, men antagligen va hon väl bara tvungen o visa att hon hörde till överklassen o äger världen.



Kommentarer
Postat av: Milla

Åh, sådana kunder bara älskar man! Jag skulle aldrig ha ropat på en kassa till. Hon hade fått stå där och se dum ut!

2010-08-04 @ 14:50:57
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: svärmor

Ja du Fredrik du lyckas att träffa trevliga damer i sommar du det är ju den tredje nu.De finns både i affärer och vid sjön!

2010-08-04 @ 19:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0