Öde

Idag när jag kom hem från jobbet o öppnade dörren till lägenheten så väntade jag mig 2 katter som skulle stå o prata med mig, men jag möts av total tystnad. Carro var ej hemma, men det visste jag. Men vart var katterna? Kikade in i rummet men såg inte till någon i varken soffan eller pelaren.
Jag lockade lite på dom, men fortfarande inte ett ljud nånstans. Dom var som bortblåsta.
Jag hängde av mig allt o började kika runt lite mer, fortsätter in i sovrummet o ser att en av garderobsdörrarna står på glänt. Kikar in o möts av denna syn:

I översta korgen låg Benni



I hyllan under hade Gösta klämt sig in, dock började han bli nervös när kameran kom fram o besluta sig för att ta sig ut.



Mysteriet löst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0