Mellandagsrea

Åkte till Norrköping i förmiddas för att köpa mig ett par nya jeans då jag fick ett presentkort i julklapp av Milla & Alex. Alla jeans jag har nu har krymt så mycket att jag knappt kan ha dom längre. Dessutom är det nåt fel på badrumsvågen då den bara visar mer varje gång man ställer sig på den.
Hursommhellst, ett par jeans införskaffades (storlekarna är mindre nuförtiden med, efterssom jag fick gå upp 2 för att dom skulle passa)
Sen halka jag in på en skoaffär o impulsköpte dessa vinterskor som ej var gratis. Dock jävligt sköna.

Priset före jul var 1599:- nu var dom betydligt mindre dyra. Bara hoppas på hårda vintrar framöver så jag får användning för dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0