Lite uppdateringar

Har hänt mycket på sistone så har inte haft tid eller lust att skriva nåt här.

Men lite bilder får förklara



Renovering av vardagsrummet






Nya vitvarorna på plats. Dock gick spisen bara på 2 faser, felet låg i kontakten så min bror fick komma hit o koppla om lite sladdar för att det skulle funka.




Den 19/6 flyttade vi in, här syns lite av fototapeten vi satt upp kvällen innan.




Gösta blev lite orolig när han kom till ett nytt ställe. Men när vi fått ihop sängen så blev han lugn o gick o la sig.




Det dröjde inte så länge förrens dom funnit sig tillrätta.




Midsommarafton tillbringades hos alex o milla i borg. Trevligt arrangemang. Dock så var jag så trött efter veckans slit o sömnbrist så jag orka inte va uppe lika länge som dom andra.
Lite bilder kommer väl opp vartefter. Nu ska jag sova.
ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0